HTML

nasztaszja.blog.com

Friss topikok

  • igyugyaz: hello (2009.05.25. 01:36)
  • gil: kiírtalak magamból, kiirtalak magamból. (2009.01.18. 22:46) merev
  • ám: 2photo.ru/2007/09/24/quotchastnaja_lunaquot_i_quotvizit_k_zvezdequot_fotografy_leonid_tishkov_i_bo... (2008.12.05. 20:31) szeretlek
  • mása: irtam smst, válaszolni ki? (2008.10.27. 18:48) nouvelle vague
  • monique70: Szia Mása! Tök jó a blogod, de mit keres az én blogomban a Top 9 között???? :)) Üdv, Monique (2008.09.28. 20:14) láng

merev

mása 2008.12.01. 23:51

magamra döbbentem,
és milyen hangosan csend van,
és milyen élesek a kontúrok,
arany és fekete zománc mindenen.

lassan veszem a levegőt,
nincs agykapacitásom összekoordinálni egy lihegést.

szemem fel-alá jár,
gondolataim egymást rugdossák,
nem sírhatok,
túl sok lenne most.

körözök valami nagy büdös körül,
meg vagyok rémülve.

engem hogy szeretnek?

ízlelgetem a tőmondatokat sorban,
hol találok hamiskást,
vagy biztosat.
valahogy el kéne indulnom,
lucsokban toporzékolok,
kúszik be a küszöb alatt a hisztéria.

valami kerülget.
valami keserű, tökigaz valóság.
ápolatlan a viszonyom az igazsággal,
bocsánat, én hányni fogok.

dereng a hajnal,
egy emlék összesodorva a porszívózsákban.
fulladjon az elhalt hámsejtjeimbe.

közelebb jön a világ,
távolabb jön a félelem.
megérkezik a könny,
a lelkem is feljön a  pincéből,
szemrehányó cöccögéssel csusszan vissza a helyére,
fészkelődik, összegyűrtem mindent pár perc alatt.
tudom, bűnt bánok befelé.

a szomorúság nem bonyolult,
olyan s per t típusú képlet,
lerendezem rutinból.

egyedül vagyok, giccsesen egyedül.
csukott szemmel vagy nyitott szemmel látom ugyanazt?

engem hogy szeretnek?

napok egymás után,
veled vagy veledre vágyva,
szuszogva, gondolva, várva,
 
tudom, a szerelem egynagyobbegyenlő kisebbkettő.
vagy egy egész,
vagy egy egész valamennyi.
és lehet a valamennyi rengeteg,
de a végtelen,
a végtelen csak az egy lehet.

elég sok vagyok és elég szomorú.
gyerünk tovább, igaz?

a kicsike bogár halottnak tetteti magát a turistaösvényen.

egyedül vagyok.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://masa.blog.hu/api/trackback/id/tr88798954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

unemademoiselle 2009.01.01. 01:16:22

itt is csend van.
újévcsend.
szépet neked.
én a te verseiddel kezdem.

unemademoiselle 2009.01.01. 01:18:35

szeretnék újra egy sárát, lehet még?
nyü voltam

gil 2009.01.18. 22:46:08

kiírtalak magamból,
kiirtalak magamból.
süti beállítások módosítása